Παρασκευή, Φεβρουαρίου 08, 2008

Νέα απάτη στο όνομα της Piraeus Bank


Κυκλοφόρησε νέα κακόβουλη προσπάθεια υποκλοπής προσωπικών στοιχείων αυτή τη φορά στο όνομα της τράπεζας Πειραιώς. Υπενθυμίζουμε τις εκτεταμένες προσπάθειες απάτης που έκαναν πρόσφατα κάποιοι στο όνομα της Citibank που ανάγκασαν την τράπεζα να βγάλει ανακοίνωση προς τους πελάτες τους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται ότι η τράπεζα Πειραιώς δεν έχει ακόμα προλάβει να λάβει γνώση της συγκεκριμένης προσπάθειας απάτης (phishing) και δεν έχει ακόμα εκδώσει κάποια ανακοίνωση. Σαν αποστολέας του email φαίνεται το IbankV2Email@piraeusbank.gr. ενώ το email γράφει:



Αγαπητε πελατη

Μπορειτε εχουν βραβευθει με κουπονι για 100 eur.
Δωροεπιταγη code: 11245325932
για να συλλεξουμε παρακαλω συνδεθείτε (σημ: είναι link που δεν δημοσιεύουμε για αυτονόητους λόγους) και να εισαγετε το κωδικο κουπονιου παραπανω.
Παρακαλω επιτρεψτε 3-5 μερες για μεταποιηση.

Copyright © winbank 2008


Και από αυτό το email καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για απάτη που μάλλον έρχεται από το εξωτερικό καθώς δεν βγαίνει ορθό νόημα, σαν να έχει χρησιμοποιηθεί αυτόματος μεταφραστής, ενώ δεν υπάρχουν πουθενά τόνοι. Η διεύθυνση στην οποία οδηγεί το link είναι φυσικά μια πλασματική διεύθυνση που έχει μία ip και στη συνέχεια /winbank.gr/login.

Ο αποστολέας ζητάει να παραδοθούν οι κωδικοί του χρήστη σε μία καλά φτιαγμένη και προσεγμένη σελίδα μαζί με έναν πλασματικό δήθεν αριθμό κουπονιού που αυτός έχει κερδίσει με 100 ευρώ. Φυσικά αν κάποιος προσέξει λίγο βλέπει ότι όλα τα links δεν λειτουργούν ενώ υπάρχει και διαφημιστικό μπανεράκι που δίνει μία πιο επαγγελματική αίσθηση στην σελίδα απάτης.

Προσοχή λοιπόν γιατί φαίνεται ότι ο πόλεμος του phishing στην Ελλάδα μόλις ξεκίνησε. Μείνετε συντονισμένοι και μόλις έχουμε νέα θα σας τα ανακοινώσουμε.

Πηγή: DigitalNews.gr

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οχι μόνο απο την Πειραιώς αλλά και από την citybank όπως και την Εθνική Τράπεζα σαν αποστολέας έχω δεχθεί τα ίδια ακριβως κείμενα στο email μου.
Οπότε προσοχή και πάλι προσοχή.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ EMAILs ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟ EMAIL ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙ ΥΠΟΨΙΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

χτές πήρα κι εγω ένα στο μαιλ μου απο την Εθνική τράπεζα.....μάλιστα σε παραπέμπει σε μια σελίδα πολύ καλά φτιαγμένη και σου ζητάει να δώσεις τον αριθμο της πιστωτικής σου και το πιν..........χαχαχα οι μαλάκες τι μας περάσανε ???

το μηνυμα είναι το πιο κάτω

" Κλεισιματος των λογαριασμων και περιοριζοντα&# 962; την προσβαση στο λογαριασμο
Ο λογαριασμος σας εχει Limited. Εμεις που αναθεωρηθηκε προσφατα στοιχεια της πιστωτικης σας καρτας, και φαινεται οτι χρησιμοποιει&# 964;ε την ιδια πιστωτικη καρτα για 2 λογαριασμους. Οπως μπορειτε να διαβασετε και μας User Agreement (τμημα 2.13) δημιουργια πολλαπλων λογαριασμων ειναι αυστηρα απαγορευμενη. Ειστε τωρα καλειται να παρασχει πληροφοριες σχετικα με το λογαριασμο σας. Εθνικη Τραπεζα της Ελλαδος θα διερευνησει το θεμα γρηγορα και αν η ερευνα ειναι υπερ σας, θα αποκαταστησε&# 953; το λογαριασμο σας."

Καλό ταξίδι