Παρασκευή, Φεβρουαρίου 08, 2008

Αυτά είναι καλά νέα !!!

Μπράβο Λύδια !! :)

Βγήκαμε από το νοσοκομείο σήμερα. Χωρίς πολλά λόγια, αυτή η μέρα θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη ψυχή μου, όσο βαθιά έχει μείνει και η μέρα που φεύγαμε από το σπίτι να πάμε στο νοσοκομείο, σχεδόν έναν μήνα πριν.

Στη φάση της ετοιμασίας των ακτινοβολιών θα μπούμε από Δευτέρα. Προς το παρόν απολαμβάνουμε την "ολομέλεια" της οικογένειάς μας στην "έδρα" μας.

Ορίστε και το φωτορεπορτάζ:

"Είναι αλήθεια φεύγουμε σήμερα!!!"

"Είμαι έτοιμη! Άντε, πάμε!" [παρακαλώ προσέξτε τη στυλιστική χρωματική άποψη και το πατούμενο...]




"Μην νομίζετε ότι η περίεργη στάση μου είναι γιατί δεν μπορώ να περπατήσω ακόμα καλά! Απλά ο φωτογράφος με "πήρε" την ώρα που έσπρωχνα την μαμά να μη με κρατάει για να περπατήσω μόνη μου! ΟΚ δεν τα καταφέρνω ακόμα μόνη μου, αλλά το 'χω, το ξέρω!".


"Κι όταν έφτασα έξω από την πόρτα του σπιτιού είδα αυτό! Μα δεν είναι γλύκες τα αδελφάκια μου;..."

3 σχόλια:

xristiana είπε...

ΛΥΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!! ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ, ΟΜΩΣ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ!!ΕΝΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΛΑ ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙ ΣΟΥ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ.

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΛΥΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΨΥΧΗ Γ Ι Γ Α Ν Τ Α ΣΑΝ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

alexakos είπε...

Λυδια μου εισαι μια κούκλα...και έχεις το ομορφότερο χαμόγελο που ειδα τον τελευταίο καιρό...σου εύχομαι περαστικά σου και να είσαι πάντα καλά

Καλό ταξίδι