Σάββατο, Δεκεμβρίου 08, 2007

Επιστολη φιλαθλου του μΠΑΟΚ στον πρωθυπουργο

«Ο Γνωστός φίλαθλος του μΠΑΟΚ μετά τον άγιο Βασίλη γράφει στον κύριο Πρωθυπουργό»

image17404.jpgΝαι, γεια σας, από Θεσσαλονίκη σας γράφω .

Ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις στον πρωθυπουργό τον κύριο Καραμανλλη σας , αυτό το χοντρό άτομο που παχαίνει χωρίς φαϊ , αυτό τον μπούλλη , που έρχετε και μοιράζει ντεμέκπαροχές στη ΔΕΘ.

Θέλω να του κάνω σαν ερώτηξη: Κύριε Καραμανλλή , γιατί δεν παίρνει η μάνα μου σύνταξη ;
Το ξέρεις ότι έχει κλείσει η βιοτεχνία που δούλευε ο καρντάσηςμου και παίρνει εκατό ευρό επίδομα ανεργίας ; Το ξέρεις ότι κι εγώ πληρώνω φόρους , το ξέρεις πως και εγώ κοιτάζω κάθε μέρα την τρύπα του μετρό και μετρό δεν βλέπω ; Το ξέρεις πως με τάζεις κάθε χρόνο έργα αλλά να μη σε πω τι με δίνεις . Το ξέρεις ότι έχω και εγώ χρέη στην εφορία να με χαρίσεις ,και εσύ χαρίζεις τα χρέη στα ΛΛΑΜΟΓΙΑ που έχουν τις ΠΑΕ. Το ξέρεις πως κάηκε όλη η Χαλκιδική και εσύ δεν είπες τίποτα ;

Γελοίο άτομο, πουλημένε!

Το ξέρεις ότι στην Τσιμισκή δεν μπορώ να περάσω από ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ αυτοκίνητα; Το ξέρεις πως δεν έχει πεζοδρόμιο να περάσει ο άλλος μου καρντάσης που ανήκει σε μια κατηγορία ατόμων που τα λέτε ΑΜΕΑ;

Το ξέρεις πως αναπνέω ακόμα το τοξικό νέφος από την πυρκαγιά στην χωματερή;

Παιδί της βόνταφον λλαμόγιο αθηναϊκό !

Το ξέρεις πως τα λύματα πέφτουν στη θάλασσα ; Γελλοίε , παλλιολλινάτσα, Λλουμπίνα του ελλέους .

Το ξέρεις πως ο περιφερειακός που έφτιαξε το άλλο λλαμόγιο έχει ανάποδες κλήσεις και σκοτώνετε κόσμος και κοσμάκης;

Το ξέρεις, ειδικά αυτό, μπούλλη κύριε πρωθυπουργέ ; Ή μήπως είναι τυχαίο; Ή μήπως τάχα ήρθες έτσι για βόλτα εδώ, τυχαία; Παιδί των εργολάβων ! Γελοίε!

Λλαμόγιο, ΛλΑΜΟΓΙΟ αθηναϊκό, δεν υπάρχεις ρε, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ, παλλιολλινάτσα! Ντεμέκ πρωθυπουργέ λλουμπίνα του ελέους, λλαμόγιο, λλαμόγιο!

Συγγνώμη για τη γλώσσα μου, παιδιά, αλλά θέλω να ρωτήσω δυο-τρία άλλα πράγματα.

Το ξέρεις πως το αεροδρόμιο δεν δουλεύει όταν έχει ομίχλη ;
Κύριε Καραμανλλή, το ξέρεις ότι η βενζίνη στη Θεσσαλονίκη φτάνει το 1,30 ευρό ; Ότι πάω με το αστικό στο σπίτι μου και δεν έχω μετρό ούτε και λεφτά να πληρώνω την βενζίνη ;

Το ξέρεις ότι δεν υπάρχει μελέτη για την διαχείριση των στερεών αποβλήτων και τα λούζομαι κάθε φορά που πάω για μπάνιο;

Γελλοίε ! Πουλλημένε !

Το ξέρεις ότι όλο το χρόνο δεν υπάρχουν τροχονόμοι και τώρα που ήρθες εσύ πήξαμε και δεν ξέρουμε τι να τους κάνουμε ;

a_paok.jpgΤο ξέρεις ότι δεν έχει πουθενά πράσινο να βγάλω βόλτα τα παιδιά μου ; Βαζέλα κύριε Καραμανλλή . Παιδί του Βαρδινογιάννη .

Το ξέρεις πως ηΑγροτική Παραγωγή της Μακεδονίας είναι στο χαμηλότερο σημείο από ποτέ;

Το ξέρεις πως στα νοσοκομεία μας γίνετε το αδιαχώρητο;

Το ξέρεις πως η ανεργία στην Θεσσαλονίκη χτυπάει κόκκινο. ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΕ κύριε Καραμανλλή. Παιδί της ιντρακόμ .

Ο Βασιλλάκης ο φίλος μου είναι πιο πρωθυπουργός από σένα, βλλάκα.

Τι ήθελα να σε πω; Α, ναι! Άκου, λλαμόγιε , εγώ έργα και παροχές δεν θέλω να με κάνεις!
Γίνεται μόνο μια ευχούλα να με ικανοποιήσεις; Γίνεται να μην ξανάρθεις Θεσσαλονίκη; Γίνεται, σε παρακαλώ, να πάρεις αυτό το σινάφι σου που κουβαλάς, που το λένε υπουργικό συμβούλιο , και τα έργα σου και να πας για διακοπές πάλι ; Γίνεται να πας στη Μύκονο να κάνεις εγκαίνια;

Να μην ξανάρθεις, ρε, Σαλονίκη, δεν σε θέλουμε, γελοίο άτομο, πουλημένε! Έχουμε Ψωμιάδη , Χρύσα και Μπουτάρη, εμείς εδώ. Ουστ!

Σ.τ.ΜΠ. Σύντροφοι να σας ενημερώσω ότι καπνίζω μάλμπορο. Για όσους τέλος πάντων θελήσουν να μου φέρουν κάτι τις πίσω από τα σίδερα . Αν και εγώ απλά δημοσίευσα την επιστολή δεν ....την έγραψα.

Σ.τ.ΜΠ.2 Να σας ενημερώσω πως όσοι κάνουν linkblog το πόστ τούτο θα αντιμετωπίσουν τις ίδιες ποινές .


πηγή εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καλό ταξίδι